Meisjes O13 starten met klinkende zege!

vrijdag 24 februari 2017, 19:30

Na weken trainen was het zaterdag jl. eindelijk zover. De allereerste competitiewedstrijd van het nieuwe meiden O13 team stond op het programma.

Al vroeg werd vertrokken naar het Waalwijkse Baardwijk waar na een goede warming-up om 9.00 uur werd afgetrapt. Na een aftastend begin scoorden de meiden na 10 minuten spelen hun eerste doelpunt. Voor rust scoorden de Zundertse talenten nog tweemaal. Na rust gingen de meiden met goed samenspel op jacht naar meer en wisten het net nog zes keer te vinden. Zonder uitzondering speelden Lotte, Indy, Floor, Kyra, Perle, Isa, Julia, Merel en Mirte een geweldig goede wedstrijd. Uitslag 1-9. Meiden proficiat!

Wil jij ook meevoetballen met dit leuke meidenteam? Kom dan een keertje meetrainen op woensdagavond van 18:30u tot 19:30u.