Luan Neefs geselecteerd voor Techno Select Talents

donderdag 25 april 2019, 10:00

Luan Neefs geselecteerd voor Techno Select Talents

In het paasweekend stond traditiegetrouw het kwalificatietoernooi JO11 bij Rood Wit op het programma. Amateurteams uit de regio strijden voor twee tickets voor het eindtoernooi. Op het eindtoernooi nemen onder andere Tottenham Hotspur, Liverpool FC, Paris Saint-Germain, Ajax, Inter Milan, Zenit St. Petersburg,  Anderlecht, Benfica, PSV, Club Brugge, Feyenoord, NAC Breda en Schalke'04  deel.

Een droom voor veel jeugdspelers om tegen in actie te komen. Zundert is er al een paar keer dichtbij geweest, maar moet het steeds afleggen tegen grotere clubs met meer selectiemogelijkheden. Dit keer kwalificeerden Boeimeer en de voetbalschool die onder de naam SAB Breda speelt zich.

Ook deze keer kwam Zundert goed voor de dag en zette een paar verrassende uitslagen neer. Dit was helaas niet voldoende voor kwalificatie. Maar toch gaat er voor het eerst iemand v.v. Zundert vertegenwoordigen op het eindtoernooi.

Een team onder de naam Techno Select Talents, doet ook mee. Dit zijn alle spelers die opvielen door goed spel, maar zich niet met het team gekwalificeerd hebben. Hieronder zit onze eigen Luan Neefs.

Luan is geselecteerd als linksbenige verdediger en mag met andere geselecteerde jongens uitkomen tegen Club Brugge, FC Utrecht, Paris Saint Germain,  PSV en Zenith Sint Petersburg. Luan was verrast met de uitverkiezing, vindt het wel spannend, maar heeft er vooral heel veel zin in.

Het goed georganiseerde toernooi in Sint Willebrord is sowieso de moeite van het bezoeken waard. Wat een talent loopt er dan op de velden. Nu is de deelname van Luan wellicht een extra reden om op zaterdag 1 juni en/of zondag 2 juni eens een kijkje te gaan nemen.

Luan die de nieuwe Kylian Mbappé uitschakelt dat is toch iets waar je bij geweest moet zijn.