Loterij Zundert NAC

dinsdag 14 mei 2013, 23:00

Zaterdag 6 juli speelt NAC Breda weer de traditionele oefenwedstrijd tegen de Zundertse selectie. De loterij ten bate van deze wedstrijd is enkele weken geleden uitgezet. Alle voetballende leden hebben een boekje met loten ontvangen om deze aan de man te brengen. Alle boekjes, wel of niet verkocht dienen zo spoedig mogelijk te worden ingeleverd. Het geld en het boekje kunnen in een afgesloten enveloppe worden ingeleverd bij Stefan Lammerse, Achtmaalseweg 57 of Charles van Elsacker, Prinsenhof 6.

De nog niet verkochte loten zullen op 8 en 9 juni tijdens de Aardbeienfeesten worden verkocht. De jeugd kan hier een centje bijverdienen. Van elk verkocht lot is namelijk € 0,25 voor het verkopende jeugdlid. De jeugdleden kunnen bovendien rekenen op een gezellige ambiance bij de VV Zundert stand en natuurlijk zullen zij tijdens de verkoop worden voorzien van voldoende drinken en nog een kleinigheidje. Jongens en meisjes die tijdens de Aardbeienfeesten een dagdeel of een paar uurtjes loten willen verkopen kunnen zich opgeven bij Stefan Lammerse via email stepas@home.nl.