Lotenverkoop geslaagd

dinsdag 28 juni 2011, 22:55

Lotenverkoop geslaagd. Dank en we kunnen verder met voetballen. Hiephoi!

Ieder jaar organiseert de sponsorwerkgroep voor onze vereniging een ‘baatopleverende’ activiteit die nodig is om de vereniging op volle toeren draaiende te kunnen houden. Eind maart hebben alle senioren  en de D, E en F-teams via hun leider loten meegekregen. De onverkochte loten zijn door een aantal vrijwilligers op de stand van de Aardbeienfeesten met enorm enthousiasme bij het wandelende publiek onder de aandacht gebracht. Met dank aan ID Coiffures voor de koffie en opbouw! Op enkele boekjes na zijn alle loten verkocht. Alle leden die hieraan een bijdrage geleverd hebben, bijzonder dank hiervoor! Alle kopers van een lot hartelijk dank voor uw steun!

De notaris zal de winnaars bekend maken op zaterdag 2 juli 2011. De winnende loten worden gepubliceerd in weekblad de ‘Bode’ die daarna wordt uitgebracht.  Vervolgens worden de winnaars zeker ook persoonlijk op de hoogte gebracht van de gewonnen prijs.

Nogmaals dank!

Met sportieve groet,