LED geeft VV Zundert Jeugd een sportieve ZET!

woensdag 6 april 2016, 11:00

Draag jij VV Zundert een warm hart toe? En ben je lid van Rabobank De Zuidelijke Baronie? Stem dan van woensdag 6 april tot en met maandag 18 april op VV Zundert bij de Rabobank Clubkas Campagne!

Er is dit jaar € 75.000 te verdelen onder de deelnemende verenigingen en stichtingen. Daarvan hopen wij uiteraard een mooi bedrag te mogen ontvangen. Een bedrag dat we niet zomaar willen opstrijken, maar gaan koppelen aan een duurzaam project waar onze jeugdafdeling jaarlijks van gaat profiteren. VV Zundert wil de verlichting op haar accommodatie voorzien van LED-lampen. Vergeleken bij gloei- en halogeenlampen besparen ledlampen al snel 80 tot 90% energie. Een LED lamp is daarnaast zeer milieu vriendelijk. Het budget dat door deze jaarlijkse besparing aan energiekosten vrijkomt wordt aangewend om structureel de kwaliteit van het jeugdkader te verbeteren. Een van de wensen  is om voor iedere leeftijdscategorie een gecertificeerde trainer aan te stellen. De kinderen krijgen dan kwalitatief nog betere en geschiktere trainingsstof voorgeschoteld, waardoor zij beter leren voetballen, betere sportprestaties kunnen neerzetten én meer plezier in het voetballen krijgen. Én daar draait het toch om!!! VV Zundert wil o.a. investeren in opleidingskosten voor jeugdtrainers, organisatie van scheidsrechtercursussen, aanschaf trainingsattributen en het organiseren van leerzame clinics door professionals voor spelers, speelsters en jeugdkader.

Steun jij dit een-tweetje van VV Zundert: Een éénmalige duurzame en milieuvriendelijke investering die jaarlijks budget genereert om een kwalitatief goed jeugdkader te formeren, waardoor  het voetbalplezier bij de meisjes en jongens van onze voetbalvereniging toeneemt? Lees dan onderstaande goed:

Leden van Rabobank De Zuidelijke Baronie krijgen van woensdag 6 april tot en met maandag 18 april de kans om te stemmen tijdens de Rabobank Clubkas Campagne. Je krijgt daarvoor een stemkaart in de bus met een persoonlijke inlogcode, waarmee je op een speciale site kunt inloggen. Ieder lid van Rabobank De Zuidelijk Baronie krijgt vijf stemmen, waarvan er twee naar dezelfde stichting of vereniging mogen gaan. We hopen uiteraard dat twee van jouw stemmen naar VV Zundert gaan. Want hoe meer stemmen we krijgen, hoe meer sponsoring we ontvangen.