Laatste kans aanmelding vrijwilligersfeest Zundertse Selectie – NAC

woensdag 14 september 2011, 23:25

Laatste kans aanmelding vrijwilligersfeest Zundertse Selectie – NAC

De termijn waarop men zich kan aanmelden is nog iets verlengd. Nog tot uiterlijk zondag 18 september a.s. kun je jezelf opgeven! De Stichting Sponsorclub V.V. Zundert wil alle personen van alle afgelopen vijftien edities nogmaals zeer hartelijk te bedanken voor iedere vorm van inzet. Dat gaan we doen op zaterdagavond 24 september a.s., dus meld je nu nog aan. Deze uitnodiging geldt voor alle vrijwilligers die hand- en spandiensten hebben verricht bij de vijftien edities die hebben plaatsgevonden. Het tijdstip en het programma ontvang per e-mail retour. Jaap en Joost zullen deze ‘happening’ culinair verzorgen.

Het is helaas niet mogelijk iedereen persoonlijk een uitnodiging te versturen, zonder daarbij iemand over het hoofd zien. Vandaar deze uitnodiging op de website van V.V. Zundert. Je kunt jezelf en/of mede-vrijwilliger alvast aanmelden door een mail te zenden naar voetbalzundert@gmail.com met de vermelding van voor- en achternaam, “ik kom/ik kom niet” en telefoonnummer. Dus reageer meteen door op het e-mailadres te klikken! Graag tot 24 september 2011.

Namens de Stichting Sponsorclub V.V. Zundert