KNVB voetbaldagen

dinsdag 4 januari 2011, 23:25

Vanaf maandagochtend 10 januari 2011 (12:00 uur) kunnen de jongens en meisjes, van onze vereniging, geboren tussen 1 januari 1997 en 31 december 2002, zich weer inschrijven voor de KNVB Voetbaldagen 2011!

Voor de regio Breda, waaronder Zundert valt worden de KNVB Voetbaldagen in de week van 15 tot en met 19 augustus 2011 georganiseerd. De dichtstbijzijnde locaties zijn Ulvenhout (UVV’40), Rucphen (RSV, alleen voor meisjes) en Zevenbergen (Virtus).

Tijdens de KNVB Voetbaldagen krijgen de deelnemers een gevarieerd programma aangeboden, dat onder leiding staat van gediplomeerde trainers. Het programma vindt 3 achtereenvolgende dagen plaats tussen 09.00 en 16.00 uur en is zonder overnachting. Onderdelen die aan bod komen zijn o.a. trainings- en wedstrijdvormen, vaardigheids- en circuitvormen en de penaltybokaal. Het deelnemersbedrag bedraagt € 89,50 en is inclusief een Nike-pakket, bestaande uit een shirt, broek, kousen en een bal. Na afloop ontvangen alle deelnemers een certificaat met groepsfoto.

Inschrijven dient digitaal te gebeuren via: inschrijven.knvb.nl. (géén www. ervoor!) Om in te kunnen schrijven heb je de relatiecode die je bij de KNVB gekregen hebt nodig. Weet jij je eigen code niet stuur dan een mailtje naar martin@vvzundert.nl en deze code wordt je per ommegaande toegezonden. Zorg dus dat je deze voor 10 januari 2011 in je bezit hebt.

Voor meer informatie over de KNVB Voetbaldagen zie www.knvb.nl. Ook kan informatie ingewonnen worden bij de contactpersoon van de KNVB, Charlotte Trappel, bereikbaar via charlotte.trappel@knvb.nl of 076-5728339.

Voorgaande jaren waren enkele locaties al snel volgeboekt. Dus wil je meedoen, meld je dan snel aan!