Jeugdbestuur wordt jeugdcommissie

dinsdag 7 mei 2019, 17:00

Jeugdbestuur wordt jeugdcommissie

Maar het is méér dan een naamswijziging. Op 6 mei zijn alle jeugdleiders en jeugdtrainers ingelicht over de nieuwe structuur in de jeugdafdeling van v.v. Zundert. Er is de afgelopen maanden hard gewerkt om de taken en verantwoordelijkheden goed te verdelen, aansluitend bij de huidige tijd en de ledenaantallen.

De technische commissie jeugd en het jeugdbestuur, smelten samen in een jeugdcommissie gericht op voetbalzaken. De belangrijke, maar ondersteunende taken als scheidsrechterszaken, activiteiten en materialen zijn ondergebracht bij andere commissies.

Het huidige jeugdbestuur heeft enorm veel en goed werk verzet en doet dit nog steeds. De voorbereidingen voor het seizoen 2019-2020 worden al wel getroffen door de nieuwe jeugdcommissie. In deze commissie hebben de volgende vrijwilligers zitting: voorzitter Ludwig van de Wouw, (wedstrijd)secretaris Olga van Hassel, algemeen lid Matty Opattja en de coördinatoren: Bianca van de Wouw (minipupillen-JO7-JO09), Mascha Domen (MO11-MO19), Arjan van Opstal (JO10-JO12), Eddy Arnouts (JO13-JO15) en Frank Pinxteren (JO16-JO19).

Wij willen zowel het huidige jeugdbestuur en de huidige technische commissie bedanken voor alle inzet en enthousiasme. En natuurlijk de nieuwe jeugdcommissie veel plezier wensen met de opgenomen taken en verantwoordelijkheden.

Organogram