Jeugd2daagse

maandag 29 april 2013, 16:30

Al weer voor de 26e  opeenvolgende keer organiseren we dit jaar onze jeugd-2-daagse. Deze is op donderdag 2 mei en vrijdag 3 mei. De activiteitencommissie hoopt ook deze keer weer voor alle leeftijdscategorieën een afwisselend programma in elkaar gezet te hebben.

Op donderdag 2 mei a.s. worden alle jeugdleden tussen 12:45 en 13:00 uur op het sportpark verwacht. Ze worden dan in groepen ingedeeld en krijgen te horen wat het programma voor die dag is. Rond 17:00 uur gaan we dan gezamenlijk eten om daarna aan de Penaltybokaal te beginnen.

Peter van Erk-penaltybokaal

De spannende strijd om de jaarlijkse penaltybokaal begint donderdagavond omstreeks 18:30 uur en natuurlijk zijn ouders en andere belangstellenden hierbij welkom om te komen kijken.

Rond 20:30 uur zal de prijsuitreiking zijn met aansluitend de loterij.

Het donderdagprogramma voor de E- en F-jeugd is na de loterij gedaan. Alle kinderen gaan naar huis om te slapen.

Op vrijdagmorgen wordt alle E- en F-jeugd om 9:15 uur verwacht op de accommodatie van DJA aan de Akkermolenweg voor de 2e dag van de jeugdtweedaagse.

Op de middag wordt weer gezamenlijk gegeten in de kantine. Omstreeks 16:00 uur wordt de Jeugdtweedaagse afgesloten

De jongens en meisjes van de D- en C-jeugd kunnen op het sportpark blijven slapen. Zij starten op vrijdagmorgen om 8:30 uur met een gezamenlijk ontbijt.  Om 9:15 uur start vervolgens d 2e dag van de jeugdtweedaagse die 's middags rond 16:00 uur wordt afgesloten

Wat moeten de jeugdleden meenemen:

-    trainingspak, voetbalschoenen, sportschoenen en sporttenue.
-    extra kleding en zwembroek bij goed weer, omdat waterspellen bij kunnen zijn.
-    regenkleding en evt. extra schoenen.
-    douchespullen en voldoende handdoeken.
-    zakcent, niet te veel, er wordt regelmatig voor snoep en drinken gezorgd.
-    op beide dagen een fiets.

Voor degenen die blijven slapen:

-    slaapspullen (stretcher of luchtbed, hoofdkussen, slaapzak, pyjama, enzovoorts).
-    toiletartikelen (tandenborstel, deodorant, enz)
-    Eten en drinken meenemen hoeft niet,hier wordt op beide dagen voor gezorgd!

Daarnaast wil de activiteitencommissie ook graag vooraf weten welke spelers eventueel medicijnen of aangepaste voeding gebruiken.

Let op: In verband met de trainingen voor de senioren die gewoon doorgaan, is er voor de jeugd die niet blijft slapen geen mogelijkheid om op het sportpark te douchen. Wij verzoeken deze kinderen daarom om thuis te douchen!

De bovenvermelde tijden zijn ook voor de begeleidende ouders en vrijwilligers die zich voor de jeugdtweedaagse hebben aangemeld. Omdat het voor ons onmogelijk is om iedereen hiervoor apart te contacteren, verwachten wij jullie op de tijden zoals aangegeven in deze bijlage, op de dagdelen waarvoor je je als hulp hebt opgegeven. Alvast hartelijk bedankt voor jullie onmisbare hulp!

Als er nog ouders zijn die zich nog niet hebben opgegeven, maar wel graag willen meehelpen. Daarvoor kun je nog altijd aanmelden via onderstaand emailadres. Vooral voor de vrijdag zoeken we nog veel vrijwilligers.

Bij vragen kun je mailen naar keesbullens@hotmail.com.’