Instructie bijeenkomst DWF

zaterdag 22 maart 2014, 8:35

Vanaf zaterdag 29 maart gaan de A t/m D elftallen stapsgewijs over op het digitaal invullen van het wedstrijdformulier. De leiders van deze teams zullen wekelijks met het DWF gaan werken en dienen met het programma te kunnen omgaan. De wedstrijdcoördinatoren en jeugdscheidsrechters hebben een beperkte taak m.b.t. het invullen. In de praktijk blijkt vaak dat de begeleider hen assisteert. Toch is het ook voor de coördinatoren en jeugdscheidsrechters raadzaam om kennis te nemen van het programma.

De KNVB heeft een oefenprogramma ontwikkeld waarmee je stapsgewijs het DWF leert in te vullen. Op de website van vv Zundert is onder de knop “JUNIOREN” een link geplaats naar deze “Klik”- powerpoint presentatie. Het bestuur verzoekt alle wedstrijdcoördinatoren en jeugdscheidsrechters dit oefenprogramma op korte termijn door te nemen.

Op dinsdagavond 25 maart en donderdagavond 27 maart wordt in het jeugdhonk een instructieavond gegeven voor belangstellende wedstrijdcoördinatoren, jeugdscheidsrechters en begeleiders. Deze instructie zal hoofdzakelijk via het oefenprogramma van de KNVB worden gegeven. Beide avonden starten om 19:00 uur en zullen ongeveer 1 uur duren.