Hans Nagtzaam verlaat sponsorcommissie

zaterdag 20 oktober 2012, 19:35

In de sponsorcommissievergadering van 16 oktober j.l. hebben wij afscheid genomen van ons commissielid Hans Nagtzaam. In de 5 jaren dat Hans actief is geweest in onze commissie heeft hij prima werk verricht, kritische kanttekeningen geplaatst daar waar nodig, meegedacht en gewerkt aan het totale sponsorbeleid en het daaruit vloeiende inkomsten voor V.V. Zundert.

We zullen Hans dan misschien wat minder gaan zien op ons sportpark, maar, zo heeft hij gezegd: “ik blijf achter de schermen voor v.v. Zundert mijn best doen, als “ambassadeur “ optreden en mijn sponsoring oa. bij E en F-kamp, de wedstrijdsponsoring bij Zundert 1 en voor Zundert-N.A.C. komen zeker niet in het geding. Ik zal ook nog blijven zorgen voor de aan mij toevertrouwde bestaande sponsors” !

Hans, namens de sponsorcommissie en leden van onze vereniging bedankt , het ga je goed en tot ziens op ons sportpark!

Leden Sponsorcommissie,

V.V. Zundert