GEZOCHT VRIJWILLIGERS!

vrijdag 1 maart 2013, 0:00

VV Zundert is een vereniging die op dit moment, door de inzet van vele vrijwilligers een goede organisatiestructuur kent en waar, naar het bestuur hoopt, iedereen met plezier lid van is. Om dit voor de toekomst te behouden en waar nodig te verbeteren zijn vele handen nodig. Handen die op dit moment niet altijd beschikbaar zijn. Daarom is het bestuur na de winterstop een campagne gestart om vrijwilligers te werven. Het bestuur is op zoek naar jonge energieke mensen al of niet met frisse ideeën, die nu of in de nabije toekomst en afhankelijk van hun beschikbare vrije tijd een kleine of grotere bijdrage willen leveren, aan de sport van hun kinderen. Onder het motto: “Blijf niet aan de zijlijn staan maar doe actief mee bij vv Zundert!” hoopt het bestuur vele ouders bereid te vinden vv Zundert kleur voor de toekomst te geven.

De campagne is gestart met het bezorgen van een folder aan de ouders van de E & F-jeugd. Het bestuur verzoekt de ouders met klem om het antwoordstrookje te retourneren in de zwarte brievenbus in de entreehal van de kantine. Anders dan in de folder staat vermeld vragen wij het strookje vóór 10 maart in deze brievenbus te deponeren.

De campagne zal de komende weken worden doorgezet naar de hogere jeugdelftallen.