Gezellige vrijwilligersdag

maandag 30 mei 2011, 23:15

Afgelopen zaterdag werden de vrijwilligers van de vereniging met hun partners bedankt voor hun inzet het afgelopen seizoen.

Verzameld werd bij Les Amis voor een uurtje loungen. Daarna werd met de bus vertrokken richting Brasschaat waar de bowlingbanen lagen te wachten voor een sportieve strijd tussen de vrijwilligers. Na twee speelronden werd de balans opgemaakt door de voorzitter en bleken Eduarda van Erk en Louis van Erk de sterkste bowlers te zijn.

Daarna werd teruggekeerd naar het Zundertse waar op sportpark De Wildert een heerlijke barbecue gereed stond. Voor de bediening was een team selectiespelers aanwezig. Jongens bedankt!

Tijdens en na de barbecue werd door velen nog eens het voorbije seizoen geëvalueerd.

De vrijwilligersdag werd mede mogelijk gemaakt door fa. Van Beers Son uit Wernhout

Elders op de website een foto-impressie van deze dag.