Geen voetbal dit weekend

vrijdag 30 januari 2015, 16:30

In district Zuid I waar VV Zundert onder valt wordt dit weekend niet gevoetbald.

Vanwege de veldcondities zijn de wedstrijden in het amateurvoetbal (veld) voor zaterdag 31 januari en/of zondag 1 februari in de volgende districten en categorieën afgelast:

Zaterdag Noord: categorie A en B Zuid I: categorie A en B West I: categorie B West II: categorie A

Zondag Zuid I: categorie A en B

Deze afgelastingen zijn op basis van de stand van zaken op vrijdagmiddag 14.00 uur. Het is mogelijk dat wedstrijden in de overige districten en categorieën in een later stadium alsnog worden afgelast. Hou hiervoorTeletekstpagina 603 en de districtssites van KNVB.nl in de gaten.

Voor wat betreft categorie A geldt de afgelasting ook voor alle bekerwedstrijden.