Gastenboeken website VV Zundert

dinsdag 1 maart 2011, 21:05

Beste Spelers, bezoekers van deze website

Zoals jullie weten kunnen jullie op de site van VV Zundert berichten plaatsen in het gastenboek van een of ander team. VV Zundert vraagt jullie wel om hier alleen berichten op te plaatsen welke te maken hebben met het team of onze voetbalclub.

Helaas zijn de verschillende gastenboeken de afgelopen weken gebruikt om b.v. een speler van een team te beledigen, hetgeen echt niet getolereerd kan en zal worden door VV Zundert.
Het vervelende hierbij was ook nog dat de berichten die geplaatst worden vaak geplaatst zijn onder een naam van iemand anders welke hiermee niets te maken had en hierdoor ook wordt aangesproken.

VV Zundert heeft achterhaald wie daadwerkelijk de berichten op de site geplaatst heeft en maatregelen getroffen tegen deze persoon om herhaling te voorkomen.

VV Zundert wil elke bezoeker dan ook met klem vragen om met grote zorgvuldigheid om te gaan met het gastenboek op de site van VV Zundert en hierop alleen maar berichten te plaatsen onder eigen naam en niet anoniem of onder naam van iemand anders.

Wat mag in ieder geval NIET geplaatst worden in een gastenboek op de site van VV Zundert:

• Hatelijke opmerkingen
  • Scheldwoorden
  • Kwetsende berichten
  • Onzinnige teksten welke totaal niets met voetbal te maken hebben
  • Wanneer jullie op vakantie gaan of een weekendje weg zijn, hiermee maak je het dieven wel erg makkelijk namelijk

Wat mogen jullie dan nog wel op het gastenboek plaatsen vragen jullie je misschien af ?

• Leuke berichten over alles wat maar met voetbal te maken heeft zoals bv. iets over de gespeelde wedstrijden, aanmoedigingen voor nog te spelen wedstrijden, berichten over de trainingen enz,,,
  • Berichten over verloren of gevonden spullen tijdens de trainingen of wedstrijden
  • Iets leuks wat jullie meegemaakt hebben en aan de andere spelers van het team willen meedelen
  • enzovoorts ....

Bovenstaande waarschuwing geldt overigens niet alleen voor het gebruik van het gastenboek op de site van VV Zundert alleen, maar ook voor het gebruik van bv. Hyves, Facebook en Twitter.

Wees uitermate voorzichtig met wat je hierop allemaal schrijft of verteld en geef alleen maar een reactie of antwoord als jullie er zeker van zijn dat diegene met wie jullie op hyves of zo zitten ook daadwerkelijk die persoon is die jullie denken dat het is. Niet alleen VV Zundert kan zien wat je doet maar andere mensen ook !

Mike Van Ommen