G-voetballers winnen toernooi

dinsdag 20 december 2011, 22:20

Zaterdag 10 december werd door SVG uit Tilburg voor de 10e keer een internationaal zaalvoetbaltoernooi georganiseerd. Dit toernooi is speciaal voor G-voetballers die de voetbalsport in teamverband op het laagste niveau (C) beoefenen. Gespeeld werd  in de zaal op een veld met een opblaasbare boarding. Vorig jaar hadden onze voetbalvrienden van K. Soc Maria-ter-heide het toernooi en de wisselbeker gewonnen. Nu werd deelgenomen met een mix van Zundert- en Maria-ter-heide-spelers. In de voorrondes werden jammer genoeg alle wedstrijden verloren. Het team werd daarop ingedeeld in finalepoule D. In deze poule bleken onze mannen over de sterkste ploeg te beschikken. Alle wedstrijden werden gewonnen. Captain en routinier Lambert Douenburg (foto) mocht na afloop dan ook trots de reusachtige wisselbeker in ontvangst nemen. Volgend jaar zal vv Zundert dus weer present zijn op dit leuke toernooi.