Evenement Zundertse Selectie – NAC Breda

donderdag 7 juli 2011, 19:10

Zaterdag 2 juli 2011 was weer een prachtige dag om op terug te kijken met ons evenement ‘Zundertse Selectie - NAC Breda’. Dit was de vijftiende editie en als vereniging mogen we er trots op zijn dat de inspanningen ook weer goede reacties heeft opgeleverd van sponsoren, bezoekers en supporters. De grote inzet die alle vrijwilligers hieraan leveren, heeft ertoe geleid dat deze wedstrijd inmiddels is uitgegroeid tot een ware traditie. Dit is de eerste editie waarbij we een voorverkoop hebben gehouden via de website www.rednac.nl en dat heeft geleid tot de komst van bijna 200 bezoekers die zo door konden lopen bij de ingang van Sportpark de Wildert. Dit is naar volle tevredenheid van de stichting én de organisatie “RedNAC” verlopen en dat is aanleiding om te kijken of we dit volgend jaar weer kunnen organiseren rondom het 180-jarig bestaan van beide clubs, namelijk 80 jaar V.V. Zundert en 100 jaar NAC.

De weergoden waren ons goed gezind. Bijna 2.000 bezoekers hebben de Zunderste Selectie kunnen zien strijden tegen een NAC dat het eerste doelpunt pas heeft kunnen maken in de 19e minuut. Vooral de teamspirit, reddingsacties en de aanhoudende inzet van alle Selectiespelers, heeft NAC ervan weerhouden de score te verhogen tot meer dan 5 doelpunten.

De doelpunten vielen als volgt:
19′ Bonevacia 0-1
40′ Schalk  0-2
70′ Bayram  0-3
73′ Lurling  0-4
85′ Buijs   0-5

Opstellling Zundertse Selectie:
Doel             : Etienne Hereijgers (’45 Jacky Meeusen)
Verdediging   : Leroy Gommers (’73 ), Leroy Daems,
                    Arjan Kuijstermans (’45 Kees Bullens)
Middenveld    : Jeroen Koeken (’45 Daan v.d. Broek), (’23 ),
                    Daan v.d. Broek (’23 Joris Goossens)
Aanval         : Robert van Gurp (’45 Sven Goethals), Niek Voermans (’45 Roy Jacobs),
                    Roel Jongenelis (‘73 Niek Voermans)

Opstelling NAC Breda:
Doel             : Ten Rouwelaar (’45 Van Fessem)
Verdediging   : Janse, Buijs, Luijckx (’45 Bottegin), Gorter
Middenveld    : Bonevacia, Gilissen (’45 Zonneveld), Schilder
Aanval          : Jozefzoon, Schalk (’45 Bayram), Lurling

Zonder de spelers en besturen van de andere verenigingen, sponsoren, bezoekers, gemeente Zundert en vrijwilligers is het onmogelijk om een evenement van deze omvang goed te organiseren. We zijn dan ook na deze editie weer blij dat alle partijen hun medewerking wilden verlenen en bedrijven of particulieren dit evenement hebben gesteund met sponsoring. Alle goede reacties die we hebben vernomen na afloop, zijn een steun richting alle vrijwilligers die met hart en ziel zich weer hebben ingezet. Allen zeer hartelijk dank!

Namens de stichting sponsorclub V.V. Zundert

PS. Eventuele op- of aanmerkingen op het evenement, tips en suggesties kunt u zenden naar voetbalzundert@gmail.com