Digitaal Wedstrijd Formulier senioren.

dinsdag 3 september 2013, 9:00

De KNVB verplicht alle seniorenteams (mannen, vrouwen en G-voetbal) vanaf de competitiestart gebruik te maken van het Digitaal Wedstrijd Formulier (DWF).

Om iedereen vertrouwd te maken met dit DWF heeft de KNVB een “klikmodel-instructie” ontwikkeld. Aan de hand van dit klikmodel worden stapsgewijs alle processen en de hierbij behorende uit te voeren handelingen, betreffende het voorbereiden, invullen, wijzigen en verzenden van het DWF, getoond.

Het klikmodel is hieronder te downloaden. Een link naar het klikmodel is ook te vinden in de rechterkolom op de webpagina's van de VV Zundert site.

Klikmodel_DWF_B-categorie

Voor de leiders, scheidsrechters en wedstrijdcoördinatoren die graag nadere uitleg willen over het invullen van dit DWF wordt dinsdag 10 september in de kantine om 19:30uur een instructie gegeven.