Diefstal uit kleedlokalen

donderdag 15 december 2011, 18:25

Bij enkele zusterverenigingen is de afgelopen weken het dievengilde actief geweest. Uit kleedlokalen werden tijdens trainingen en wedstrijden waardevolle spullen ontvreemd.

Het bestuur adviseert iedereen daarom geen waardevolle spullen in de kleedlokalen achter te laten.

Leiders en trainers wees zorgvuldig in het afsluiten van de kleedlokalen!

Het bestuur raadt teams/elftallen aan op wedstrijddagen waardevolle spullen te verzamelen en deze door de leider bij de wedsrijdcoördinator in bewaring te geven. Hiervoor zijn bij de coördinator kluisjes beschikbaar.

Tot slot doet het bestuur een oproep aan alle leden om oplettend aanwezig te zijn en melding te maken bij de wedstrijdcoördinator en/of de terreinmanagers bij het zien van verdachte personen en/of verdachte gedragingen.