De Spil gaat DIGITAAL!

woensdag 11 juli 2012, 22:30

Clubblad “De Spil” was totvoor kort een belangrijke informatie- en nieuwsbron voor onze vereniging. Doorde ontwikkeling van internet heeft de vvzundert website  deze taak steeds meer overgenomen.Nieuwsberichten en verslagen worden met regelmaat op de website geplaatst . De“papieren” Spil heeft dan ook geen meerwaarde meer.

Met ingang van volgendseizoen gaat de Spil daarom DIGITAAL. Waarschijnlijk zal dit in de vorm van eennieuwsbrief zijn:  Een digitaal documentwaarin de belangrijkste nieuwsfeiten, achtergrondverhalen en anderewetenswaardigheden worden gebundeld.

Voor leden die niet overinternet beschikken zal naar alle waarschijnlijkheid een papieren versie vandeze nieuwsbrief beschikbaar komen.

Bijwijze van proef kun je onderstaand de laatste Spil van het seizoen 2011 – 2012 downloaden.Deze Spil verschijnt alleen digitaal

Spil juli 2012