CONTRIBUTIE SEIZOEN 2013-2014

maandag 19 augustus 2013, 23:55

Automatisch de contributie laten afschrijven is gemakkelijk:

• u vergeet nooit de contributie te betalen;
  • u bespaart uzelf de rompslomp van het steeds regelen van terugkerende beta­lingen;
  • u kunt zonder opgaaf van redenen het afgeschreven bedrag terug laten boe­ken, of uw machtiging intrekken;
  • het bespaart u maar liefst € 5 aan administratiekosten !!

Ook voor uw vereniging is automatisch incasseren gemakkelijk:

• het bespaart ons enorm veel vrijwilligerswerk, en aan vrijwillige medewer­kers hebben we altijd een tekort;
  • alle contributie wordt op tijd betaald, dus geen extra onkosten en werk voor het maken en verwerken van herinneringen.

Maakt u nog geen gebruik van automatisch incasso, maar wilt u dit wel? Vraag dan telefonisch of per e-mail een machtigingsformulier automatische incasso aan bij John Mathijssen, onze penningmeester, op telefoonnummer 06-21575849 of per mail via john@vvzundert.nl Ook is het mogelijk om het formulier te downloaden en uit te  printen.

U kunt het formulier per post sturen naar:

Voetbalvereniging Zundert
T.a.v.: Penningmeester
4880 AA ZUNDERT

Of per mail naar: john@vvzundert.nl

Afgeven aan de coördinator of in de kantine kan natuurlijk ook.

Alvast bedankt voor jullie medewerking

John Mathijssen
Penningmeester

P.S.: Reageer snel want de contributie zal omstreeks 1 oktober 2013 geïncasseerd worden, inleveren kan derhalve tot en met zaterdag 31 augustus 2013 !