Condoleanceregister Dré Franken

vrijdag 3 mei 2019, 10:30

V.V. Zundert en haar leden reageerden deze week geschokt op het overlijden van clubman Dré Franken. Veel leden willen graag nog iets vertellen aan of zeggen tegen Dré.

Aanstaande zaterdag en zondag is op het sportpark een gedachtenis-hoekje voor Dré ingericht waar iedereen nog even stil kan staan bij het leven van Dré, zijn inzet voor de vereniging en herinneringen op kan halen. Er ligt een condoleanceregister waar ieder die dat wil een blijk van waardering, een dankjewel of een laatste houdoe aan Dré kan schrijven.

Het condoleanceregister zal later aan Rina en de kinderen worden aangeboden en voor hen een warme waardevolle herinnering zijn aan het roodzwarte leven van Dré en zijn liefde voor V.V. Zundert.