Coen Rijppaert ook volgend seizoen hoofdtrainer

zondag 8 januari 2012, 12:10

Het bestuur en Coen zijn overeengekomen, dat hij ook volgend seizoen hoofdtrainer blijft bij onze vereniging. Beiden zijn zeer tevreden over de samenwerking en de resultaten  tot nog toe. Reden te meer om nog een seizoen met elkaar verder te gaan en ons vlaggenschip mogelijk te leiden naar een stabiele derdeklasser.

Ook met de andere leden van de technische staf zijn afspraken gemaakt voor volgend seizoen. Iedereen blijft de selectie trouw. Eduard van Elsacker gaat verder als trainer/coach van ons tweede team. Bas Bastiaenen blijft assistent-trainer bij de selectie.

Ook onze verzorgers Jan Luijkx en Ruud Verheijen blijven volgend seizoen actief. Ludwig van de Wouw en Piet Jacobs hebben bijgetekend als begeleider van respectievelijk het eerste en het tweede.

Met onze keeperstrainer Admir Abdulahovic worden komende week afrondende gesprekken gevoerd.

Het bestuur en de technische commissie zijn blij met dit resultaat.