Braziliaans Carnaval

dinsdag 7 februari 2012, 7:20

In juni organiseert vv Zundert weer het E&F kamp voor haar jongste jeugdleden. Thema dit jaar is “Braziliaans” carnaval. Alle kinderen en begeleiders zullen gedurende drie dagen in  te gekke carnavalskleding wel of niet Braziliaans of met voetbal te maken hebbend een spetterend kamp beleven.

De organiserende kampstaf is reeds volop bezig met de voorbereidingen en heeft alle E- en F-jeugdleden een aanmeldingsbrief gestuurd.

Waarschijnlijk door de lange winterstop heeft nog niet iedereen zich aangemeld. Daarom is de inschrijvingstermijn verlengd tot 19 februari (carnavalsweekend)

Het kamp wordt net als voorgaande jaren gehouden op onze eigen accommodatie op sportpark de Wildert van 15 t/m 17 juni. Deelnemertjes aan het kamp moeten vóór 1 juni 2012 zes jaar zijn. Geen brief ontvangen? De brief is ook te downloaden van onze site www.vvzundert.nl of stuur een mailtje naar fam.backx@home.nl .  Meld je snel aan want er kunnen maximaal 100 kinderen meedoen.