Bekerprogramma rondom Bloemencorso

woensdag 23 augustus 2017, 9:00

In het weekend van het Zundertse Bloemencorso start de KNVB met de bekercompetitie voor senioren, vrouwen en junioren en pupillen.

Een landelijk vergadering in Zeist van de Medewerkers Organisatie Competitie heeft de vrijstellingsregeling aangescherpt, waardoor de Zundertse verenigingen in het corsoweekend geen vrijstelling meer krijgen van het spelen van wedstrijden.

De wedstrijden mogen wel in de week vóór of na het corso worden gespeeld, maar hier is ook een akkoord van de tegenstander voor nodig. De wedstrijdsecretarissen van onze vereniging zijn drukdoende om alle, voor het weekend vastgestelde wedstrijden te verzetten en iedereen toch een “voetballoos-corso” te bezorgen. Dit is echter nog niet bij alle wedstrijden gelukt. Check daarom regelmatig het programma op deze site of voetbal.nl.