Avond(t)urentocht

zaterdag 10 oktober 2015, 10:00

Het is weer zover…met de herfstvakantie in aantocht beginnen wij als activiteitencommissie het voetbalseizoen 2015/2016 met de altijd spannende en gezellige AVOND(T)URENTOCHT.

Uiteraard is er ook dit jaar weer voor een thema gekozen maar dat blijft nog even geheim….

Het gaat zoals altijd een tocht worden voor alle leeftijden!

De tocht vindt plaats op VRIJDAGAVOND 30 OKTOBER (herfstvakantie) en is voor het hele gezin en uiteraard de hele vereniging. Wij zouden het dan ook heel fijn vinden, als er ook teams deelnemen vanuit de senioren of de rustende leden, zowel dames als heren.

Ook dit jaar is het de bedoeling dat je als groep opgeeft. Wij willen daarnaast vragen om de lijst

zo volledig mogelijk in te vullen, zodat wij kunnen kijken of de groepen niet te groot worden.

We streven naar groepen met 10 tot maximaal 15 deelnemers.

Alle jeugd t/m de A-jeugd moet met een begeleider lopen (ouder of leider).

opgave formulier