Autotaalglas Breda

vrijdag 12 april 2013, 13:45

Nieuwe (co-) hoofdsponsor voor jeugd v.v. Zundert

Toen twee jaar geleden Rene Peeters van Peeters Vlees B.V. voor de zoveelste maal zijn contract als hoofdsponsor van de jeugdafdeling van V.V. Zundert voor 3 jaar verlengde heeft hij direct aangegeven dat het  de laatste keer zou zijn. Wij, VV Zundert hebben er uiteraard alle begrip voor dat Rene na zo vele jaren gaat stoppen met het hoofdsponsorschap en danken hem dan ook hartelijk voor deze jarenlange trouwe sponsoring. Rene gaf ook aan dat hij er geen moeite mee zou hebben als VV Zundert voor zijnlaatste jaar op zoek zou gaan naar een co-sponsor.

De sponsorcommissie is dan ook zeer verheugd mede te kunnen delen dat in de firma Autotaalglas Breda van oud Zundert-speler Jan Dils deze co-sponsor voor het seizoen 2013-2014 is gevonden.  Nog mooier is dat Jan tegelijk een contract heeft getekend om in de 3 daaropvolgende  seizoenen als hoofdsponsor van de jeugdafdeling van V.V Zundert te zullen optreden.

VV Zundert is zeer verguld met het binnenhalen van deze sponsor en hoopt dat de samenwerking voor een lange tijd zal zijn ! De sponsorcommissie gaat er natuurlijk ook van uit dat alle VV Zundertleden bij ruitschade aan de auto de weg naar Autotaalglas Breda zullen inslaan.

In het bijzijn van voorzitter Loek Havermans en voorzitter sponsorcommissie Luc van Erck tekent Jan Dils namens Autototaalglas Breda de sponsorovereenkomst.