André Damen in de bloemetjes gezet

vrijdag 4 oktober 2013, 20:30

Op de vrijwilligersdag is André Damen door het bestuur uitgeroepen tot verenigingsman van het seizoen 2012-2013. Zoals gebruikelijk kiest het bestuur ieder jaar een vrijwilliger van het jaar in de vorm van een verenigingsman en/of verenigingsvrouw. Deze man of vrouw heeft zich in dat seizoen extra ingezet voor de vereniging of is al vele jaren zeer actief voor de vereniging. Voor André geldt het laatste.

Hij is al meerdere jaren leider en trainer van de F-jeugd, assistent-trainer van het G-team en scheidsrechter bij de senioren. Daarnaast bezoekt André al vele jaren de basisscholen in het kader van het gemeentelijke project Jeugdsportstimulering. Hij verzorgt theorielessen over voetballen voor de groepen 6 van de Annaschool en Zonnebloem en organiseert een voetbaltraining/toernooitje voor deze kinderen. Daarnaast organiseert hij het jaarlijkse Vriendjes- en Vriendinnetjestoernooi en is hij betrokken bij het pannenkoekentoernooi, Avond(t)urentocht, clinics etc.

Het bestuur vond het hoog tijd om André voor al deze taken te bedanken en hem hiervoor eens in de bloemetjes te zetten.