Afgelastingen zaterdag 2 februari

vrijdag 1 februari 2013, 19:15

De KNVB heeft alle wedstrijden voor zaterdag 2 februari in de categorie B in ons district afgelast. Ook de wedstrijd Virtus C1 - Zundert C1 (A categorie) is afgelast

Alleen de wedstrijden Baronie A2 - Zundert A1 en JEKA B2 - Zundert B1 nog door.
ALLE ANDERE WEDSTRIJDEN GAAN NIET DOOR!!!

Hoewel van een algehele afgelasting door de KNVB (nog) geen sprake is heeft het jeugdbestuur besloten  het pyramide-spel met de vv Zundert jeugd van de afgelaste teams en elftallen te spelen. Heb je zin om toch samen met je teamgenoten bezig te zijn? Kom dan naar het sportpark en daag elkaar, je leiders en kinderen uit een ander team uit voor een één-tegen-één-spelletje ganzenbord, 4 op een rij, memory of……….. . Met elke overwinning klim je omhoog in de pyramide en wordt jij misschien wel de kampioen van vv Zundert.

Zorg dat je a.s. zaterdag om 13.00 uur in de kantine bent. Einde van de activiteit is 15.00 uur.