Actie lotenverkoop ten bate van de vereniging V.V. Zundert

dinsdag 22 maart 2016, 18:30

Aan alle jeugd-, seniorenleid(st)ers, jeugd- en seniorenleden en ouders van onze jeugdleden

Ook dit jaar vragen wij ieder spelend lid een actieve bijdrage te leveren aan een actie die bijdraagt aan het financieel gezond houden van onze club V.V. Zundert.

Wij worden als vereniging de komende jaren geconfronteerd met o.a. een aanzienlijk hogere  huurprijs van de accommodatie. Om te voorkomen dat deze kostenstijging opgevangen dient te worden door een verhoging van de contributie of grote bezuinigingen, vragen we jou nu een klein steentje bij te dragen aan het succes van onze jaarlijkse clubactie.

Wij vragen ieder spelend jeugd en senioren lid slechts 1 boekje met loten aan de man of vrouw te brengen. Dat zijn hooguit 10 loten! Jeugdleden kunnen ook weer € 2,50 per boekje verdienen als het gehele boekje verkocht is.

Van leiders vragen wij actief hun medewerking te verlenen en de inleverlijst en loten tijdig in te leveren. Aan alle spelende leden het verzoek hiermee meteen aan de slag te gaan en te laten zien dat onze vereniging door kan blijven gaan met de kwalitatief goede organisatie.

Sluitingsdatum van de clubactie is het weekend van zaterdag 9 april 2016. Lever alle lotenstrookjes en het geld in bij jouw elftalleider.
Ook voor vragen of extra boekjes kun je terecht bij je elftalleider of een van onze volgende commissieleden: Mandy Geerts, Eduard van Elsacker, Charles van Elsacker.

Alvast dank voor de samenwerking!

Met sportieve groet,
Namens bestuur en commissie,