Aanleveren pasfoto's spelerspas

vrijdag 22 juli 2011, 22:10

Met ingang van het nieuwe seizoen zijn de spelerspassen, uitgegeven in 2006 vervallen. Voor een nieuwe pas dient een recente pasfoto, kleur of zwart-wit, aangeleverd te worden. Ook de jongens en meisjes die komend seizoen 1e-jaars D-pupil zijn dienen over een spelerspas, voorzien van een recente pasfoto te beschikken.

Tien leden van onze vereniging hebben nog niet aan het verzoek voldaan deze foto in te leveren. Vooralsnog betekent dit dat zij komend seizoen niet aan wedstrijden in KNVB-verband mogen deelnemen. Immers de KNVB hanteert de regel GEEN PAS = NIET SPELEN.

Onlangs heeft de KNVB de verenigingen gemaand de foto's spoedig aan te leveren. Door het grote aantal passen dat in heel Nederland moet worden vervangen kan het zijn dat, indien pasfoto's pas kort voor het seizoen worden aangeleverd, spelerspassen pas na de competitestart kunnen worden uitgeleverd.

Het dringende verzoek daarom aan deze 10 mensen om op korte termijn een pasfoto, voorzien van naam op de achterzijde, aan te leveren bij Martin van Erk, Wildertsedijk 35.

Moet jij je pasfoto nog inleveren? Klik hier

Staat je naam op de lijst, ben je gestopt met voetballen en wil je geen spelerspas meer? Laat dit dan even weten via martin@vvzundert.nl

Mocht je vragen over bovenstaande hebben dan kun je deze mailen naar martin@vvzundert.nl

Een overzicht met leden die nog een foto moeten aanleveren zal wekelijks op deze website worden gepubliceerd. Zorg dus dat je naam snel van deze lijst wordt geschrapt en laat je medespelers bij de start van het seizoen niet in de steek!!!