80-jarig jubileum vv Zundert

dinsdag 1 mei 2012, 8:35

Op 12 maart jl. was het precies 80 jaar geleden dat "des avonds om 8 uur  in café "Modern" bij den Heer C. Blankers te Zundert, een vergadering werd gehouden om te komen tot oprichting eener VOETBALCLUB. Liefhebbers werden hiertoe beleefd uitgenoodigd".

Een dikke maand later, op zondag 17 april speelde R.K. Voetbalvereeniging Z.V.V. haar openingswedstrijd  tegen Internos uit Etten. "Om half twee vertrokken beide elftallen vanuit het clublokaal, voorafgegegaan door de Harmonie naar het terrein. Met een mooie rede door den Eerw. Adviseur, had de opening plaats. De aanvoerder van internos bracht hartelijk dank en bood bloemen aan. Nadat de Zundertsche aanvoerder ook dank had gezegd bracht de eerw. adviseur den bal aan 't rollen en nam de wedstrijd een aanvang, die eindigde met een 5-1 overwinning van Internos. een en ander had een vlot en ordelijk verloop".

Deze 80e verjaardag gaat vv Zundert voor alle leden vieren in het weekend van zaterdag 2 en zondag 3 juni. Dit doen we met een programma voor de jeugdleden op zondag 3 juni en een programma voor de senioren, rustende leden, vrijwilligers (kader) en de A-jeugd op zaterdag 2 juni.

Zaterdag 2 juni:
Op zaterdag zullen we een sportief programma hebben van 10.30 tot 17.00-18.00 Hierbij is er de optie om een minder intensief programma te volgen. Rond het middaguur worden broodjes uitgedeeld. Om 18.00 uur start een barbecue met aansluitend een quiz. Vanaf 21.00 gaan de stoelen aan de kant en het muziekvolume omhoog! Ook de partners kunnen deelnemen aan het programma.

Zondag 3 juni:
Op zondag bieden we een sportief programma voor onze jeugdleden. Wij zullen starten om 10.00 en eindigen dan rond 16.00-17.00. Rond het middaguur worden broodjes uitgedeeld en na afloop is er voor alle deelnemende jeugdleden en begeleiders friet.

Vorige week hebben alle spelende leden een uitnodiging ontvangen. De jubileumcommissie zorgt tevens dat deze uitnodiging ook bij alle kaderleden en rustende leden wordt bezorgd. Mocht je onverhoopt toch geen uitnodiging hebben ontvangen download dan onderstaande brief en deponeer het antwoordstrookje vóór 28 april in de zwarte brievenbus die in de entree van de kantine hangt.

download brief