28 oktober Avond(t)urentocht

woensdag 5 oktober 2011, 23:10

Beste leden en ouders van V.V.Z.

Het is weer zover! We gaan onze jaarlijkse activiteiten opstarten en beginnen natuurlijk met onze leuke maar ook zeer zeker spannende AVOND(T)URENTOCHT.Nu al wordt er gepraat overwanneer de tocht is en wat we gaan doen. Deze spectaculaire tocht mag je niet missen!! Om jullie nog meer te laten uitzien naar de avond(t)urentocht maken we dit jaar voor de verandering het thema al bekend:

Een reis om de wereld in 1 avond(t)urentocht

DEZE TOCHT IS IN DE HERFSTVAKANTIE OP VRIJDAGAVOND 28 OKTOBER en is voor het hele gezin en uiteraard de HELE VERENIGING. Wij zouden het dan ook heel fijn vinden, dat er ook teams deelnemen vanuit de senioren, zowel dames als heren. Ook dit jaar is het de bedoeling dat je je als groep opgeeft en wij willen ook vragen om de lijst zo volledig mogelijk in te vullen, zodat wij kunnen zien dat de groepen niet te groot worden.We streven er naar, dat we groepen krijgen van 10 tot maximaal 15 deelnemers.

Alle jeugd t/m de A-jeugd moet met een begeleider lopen. (ouder of leider)

Vergeet je zaklamp niet!!! Neem ook papier en pen mee en als je kleding hebt met reflecterende stukken trek die dan aan.

Vooraf laten we via de www.vvzundert.nl en de Zundertse Bode nog weten hoe laat je vertrekt.

Je kunt opgeven tot en met vrijdag 21 oktober. Dit kan met de hier te downloaden opgavestrook.Deze kun je inleveren bij je leider of trainer, in de kantine bij de coördinator, bij Marty v.d. Wouw, Molenstraat 28 of per mail naar Kees Bullens: keesbullens@hotmail.com.

We hopen ook dit jaar weer op veel avon(d)turiers. Dus tot 28 oktober in de kantine!