25 jaar G-voetbal

woensdag 1 oktober 2014, 16:00

Deze maand is het 25 jaar geleden dat vv Zundert officieel startte met G-voetbal. Op initiatief van voorzitter Fred Verheijen werd onderzocht of er voldoende animo was voor voetbal voor mensen met een beperking. Samen met Peter Mensen van het jeugdbestuur werden gesprekken gevoerd met diverse instanties, werd een informatie-avond belegd en kon worden vastgesteld dat verantwoord starten mogelijk was. De algemene ledenvergadering van mei 1989 gaf toestemming voor deze ontwikkeling.

Zaterdag 25 oktober wordt het 25 jarig bestaan gevierd met een 4x4 integratie-toernooi. De G-spelers willen het juileum graag met de overige leden vieren en aan de vereniging laten zien dat zij ook een aardig potje kunnen voetballen Daarom nodigen zij de spelers van de A- en B-jeugd en de senioren uit om met hen een potje te “sparren”. In gemixte teams wordt een onderling toernooitje gespeeld. Omdat de A2, B1 en ZA2 net als de G-teams ook op zaterdagmiddag spelen zijn zij als eerste benaderd om mee te doen. De eerste aanmeldingen van deze teams zijn reeds binnen. Bij deze een oproep aan alle overige senioren, dames en rustende leden om ook mee te doen aan deze leuke happening. Het toernooi wordt tussen 15:00 uur en 17:00 uur gepeeld en na afloop staat een  BBQ incl. enkele consumpties voor ALLE deelnemers klaar!

Aanmelden kan bij Martin van Erk  martin@vvzundert.nl of Peter Mensen pmamensen@hotmail.com