1e BN DeStem VoetbalAwards

zondag 13 mei 2012, 22:10

Vrijdag 18 mei vindt in de kantine van JEKA de uitreiking van de BN DeStem VoetbalAwards plaats. Deze avond worden er prijzen uitgereikt aan de regionale topschutters, de beste trainers, de beste spelers, de beste ploegen en de mooiste clubsites van het afgelopen voetbalseizoen.

In de categorie ploeg van het jaar is Zundert 1 genomineerd. Dagblad BN DeStem schrijft over Zundert: “Half maart was de klus in zondag 4D al geklaard. Daarmee was Zundert de allereerste kampioen van heel Nederland! Het team won 18 van de 22 wedstrijden en had een voorsprong van liefst twintig punten op nummer twee Bavel”.

De andere genomineerden ploegen voor de titel ploeg van het jaar zijn Halsteren, Boeimeer, Internos en Dosko.

De genomineerden in de andere categoriën:
In de categorie speler van het jaar zijn genomineerd: Dennis Peragon (JEKA), Rob Dietvorst (Dosko), Peter Glerum (Halsteren), Floriaan van Wijnen (SCO/Tofs) en Jim Franssen (Hoeven).
Voor de prijs van trainer van het jaar gaat het tussen Arno Gabriëls (Klundert), Hans Talboom (Beek Vooruit), Cees Daemen (Terheijden), Harry van de Heuvel (The Gunners) en Romeo van Aerde (MOC'17).
De verkiezing van clubsite van het jaar gaat tussen de sites van Moerse Boys, MOC’17 en Seolto.
De winnaar van de Zilveren Schoen is na de laatste speelronde bekend.

De lijst van genomineerden is tot stand gekomen met de hulp van de BN DeStem voetbalmedewerkers die wekelijks wedstrijden in het West-Brabantse amateurvoetbal bezoeken en de voltallige sportredactie van BN DeStem.

De presentatie van deze avond is in handen van Jacques Hendriks, chef sport van BN DeStem. De prijzen worden uitgereikt door onder meer Eric Hellemons, Robert Braber en Peter Remie.