18e BART BAKX jeugdtoernooi

vrijdag 18 mei 2012, 9:30

Zaterdag 12 mei werd onder goede voetbalomstandigheden het 18e BART BAKX JEUGDTOERNOOI voor D-pupillen gehouden.

Donderdagavond zag het er naar uit dat het toernooi afgeblazen moest worden. De talrijke hoosbuien van donderdagavond hadden de velden blank gezet. Met man en macht is vrijdag gewerkt om de voetbalvelden speelklaar te maken. Dank aan de vrijwilligers die dit mogelijk hebben gemaakt.

De toernooidag startte met 16 teams waaronder DVO'60, K Achterbroek FC, JEKA vvRoosendaal, Vivoo, Ulicoten , NSV, Wernhout, Moerse Boys, Gilze en natuurlijk vvZundert. De teams waren op sterkte verdeeld in 3 poules. De toernooicommissie mocht zich verheugen op geen enkele wanklank en kan daarom terugzien op een bijzonder geslaagd toernooi. Naast de wedstrijden konden alle teams ook nog enkele andere spellen beoefenen die uiteraard met voetbal te maken hadden. Met groot enthousiasme werd door de spelertjes de snelheidsmeter getest en het levend tafelvoetbalspel met en tegen elkaar gespeeld.

Aan het eind van de dag werden de 3 poulewinnaars gehuldigd: DVO'60D1 in poule A; DVO'60 D2 in poule B en K Achterbroek FC in poule C.

Voor het welslagen van deze toernooidag was de inzet van vele vrijwilligers onontbeerlijk. Scheidsrechters, kantinemedewerkers, terreinmeesters, EHBOer, cateringhulp, spelbegeleiders, secretariaat en alle overige vrijwilligers hartelijk dank.