180 supporters met de bus naar Bavel

woensdag 14 maart 2012, 22:30

Een groot supporterslegioen zal zondag a.s. Zundert 1 massaal steunen in de uitwedstrijd tegen Bavel 1 en hopen in Bavel het kampioenschap mee te mogen maken. Maar liefst 180 supporters worden in drie busritten vervoerd naar Bavel en na de wedstrijd weer keurig afgezet op sportpark de Wildert.

Iedereen die zich heeft opgegeven via de lijst  "Jaap Hoekman" en via martin@vvzundert.nl  én GEEN reactie terug heeft ontvangen is verzekerd van een plaats in een van de bussen.

Om het vervoer in goede banen te leiden dienen alle supporters om 12.20 uur op het sportpark aanwezig te zijn. De eerste bus vertrekt stipt om 12.30 uur.

De laatste bus zal wachten op de dames van Zundert DA1 die om 11.00 nog hun thuisduel spelen tegen Terneuzen DA1.

Supporters die met eigen vervoer gaan en nog een of enkele plaatsen in de auto vrij hebben worden verzocht via sportpark de Wildert te vertrekken om nog enkele supporters, waarvoor geen plaats meer in de bussen is mee te nemen naar Bavel.

UITERAARD VERWACHTEN WE DAT IEDER IN (gedeeltelijke) ROOD-ZWARTE OUTFIT VERSCHIJNT.

TOETERS EN BELLEN ZIJN EEN MUST!!!