GUDOK 2 - Zundert 2 (9-1)

dinsdag 8 oktober 2024, 0:00

GUDOK 2 – ZUNDERT 2

De derde competitie wedstrijd stond voor de deur. Een uitwedstrijd tegen GUDOK. Een ritje Tilburg is voor vele niet zo boeiend, maar deze locatie bracht herinneringen op. Dit was namelijk de locatie waar afgelopen seizoen de o zo mooie promotie plaats vond. Voor een paar mensen van het huidige Zundert 2 gaf dit een mooie herinnering. Echter volgt hier ook de kanttekening aan het verhaal. De verhaal schrijvers van vorig seizoen zijn uitgevlogen en een handje vol spelers/staf herkent deze plek nog goed. Dat het een moeilijk jaar zou worden was al bekend, maar deze wedstrijd werd helaas de vinger nog maar eens op de zere plek gelegd. Zo meteen krijgt u de opstelling en vervolgens de whats-app meldingen van de de staf. Dit verslag wordt namelijk minimaal 10 alinea’s als alle (tegen) goals beschreven moeten worden.

Opstelling Zundert:

Verkooie

Schrik – PAPAGOAT – CVH AIR – Dobbinho Jr

Djee – Titatieme – Tjieu

Sokkenknipper – DJ Arno – Talent Misu

Wissels: Cristiane – Van Gilzee – Mr foutloos

Staf: Dobbinho Senior – Papa Mattis

Wedstrijdverslag:

19e min 1-0 eigen goal

24e min 2-0

28e min 3-0

52e min 4-0

60e min 4-1 Diarno, met assist Quinten

66e min 5-1

69e min 6-1

71e min 7-1

75e min 8-1

88e min 9-1

Zoals te zien valt is deze wedstrijd niet om over naar huis te schrijven. Een zeer zeer zeer pijnlijke middag op historische grond bevestigd de lastige opgave waar Zundert voor staat dit seizoen. Laten we hopen dat dit dieptepunt, een leerzaam dieptepunt wordt. Ook onder deze wedstrijd moet een streep gezet worden. De koppies de juiste kanten op en allemaal goed in de spiegel kijken is het devies voor een nieuwe wedstrijdweek. De focus gaat verlegd worden naar Gilze 2. Ook dit zal een moeilijk duel worden. Een goede trainingsweek, de hopelijke terugkeer van wat spelers en een op het eerste oog prima weertje om te voetballen moeten de hoop doen terugkeren voor een goed resultaat.